Vanhustyö yhteisössämme tarkoittaa aitoa kohtaamista, sillä se on parasta mitä voimme toiselle ihmiselle antaa. Pyrimme näkemään ihmisen yksilöllisen elämänkulun, ainutkertaisen ja ainutlaatuisen persoonan. Ihmisarvon tunnistaminen on merkityksellinen tekijä vanhustyössä. Näemme, että kohtaamisen onnistuessa vanhuksen voimavarat vahvistuvat ja hänen haavoittuvuuden kokemukset väistyvät.

Yhteisömme hoivatalo Marjatta on suunniteltu vastaamaan ikääntyvien asukkaidemme tarpeisiin ja mahdollistamaan riittävän tuen ja hoidon myös elämän ehtoopuolella. Esteettömissä tiloissa on otettu huomioon liikuntarajoitteiset. Talossa on muun muassa hissi, paljon kaiteita sekä väljät keittiö- ja oleskelutilat. Tarjoamamme senioritoiminta on eläkkeelle jääneille tai työtoiminnan jo jättäneille suunnattua taidepainotteista päivätoimintaa.

Marjatta toimii päivisin työpajana muutamalle työikäiselle asukkaalle, mikä tuo taloon elämää antaen samalla luonnollisen mahdollisuuden sosiaalisten suhteiden ylläpitoon.

Mahdollistamme saattohoidon asukkaan näin halutessa.

• tapola vanhustyo4
  • tapola vanhustyo small