Myllylähde-yhteisö on Sylvia-koti yhdistyksen toimesta vuonna 1989 maatilan ympärille perustettu koti ja työpaikka erityisaikuisille. Sijainti on Hollolassa Hämeenkosken Palomaan kylällä, kahdeksan kilometriä Hämeenkosken kirkonkylältä Asikkalan suuntaan.
Myllylähteellä asuu tällä hetkellä 14 erityistä huolenpitoa ja tukea tarvitsevaa aikuista iältään 19 ─ 56 vuotta.  Asumispalvelukäytössä on kolme erikokoista rakennusta, joiden asukasmäärä vaihtelee 3-7 asukkaan välillä. Myllylähde tarjoaa asukkailleen ympärivuorokautista asumispalvelua sekä ohjattua työtoimintaa. Sosiaali- ja terveysalalle kouluttautuneita työntekijöitä on yhdeksän.

Myllylähde-yhteisön toiminta on rakennettu luonnonmukaisesti viljellyn maatilan ympärille. Alue on maalaismaisemassa peltojen ja metsän ympäröimänä. Lähinaapureina on erikokoisia maatiloja ja muuta maaseudun asutusta. Tilalla on lihakarjaa sekä pelto- ja puutarhaviljelyä.

Toiminta-ajatus ja arvot

Myllylähde-yhteisön keskeisinä arvoina ovat kristilliset periaatteet ja ammatillinen aikuissosiaalipedagoginen asennoituminen. Toiminta-ajatus perustuu sosiaalipedagogiikkaan ja yhteisöllisyyteen.

Perustana toimivat yksilön tasa-arvoinen kohtaaminen, itsemääräämisoikeus, osallisuus ja osallistaminen sekä toisen ihmisen kunnioittaminen omine erityispiirteineen. Pyrkimyksenä on saavuttaa toimiva, luottamuksellinen ja turvallinen yhteisö. Toimintaperiaatteena on järjestää ammatillinen hoito- ja ohjaus yksilön avuntarpeen mukaan. Toimintaperiaatteisiin kuuluvat myös laadun varmistus ja kehittäminen.