Kaupunkikylä Co Työ Up! -osuuskunta on jäsenten oma yritys, joka tarjoaa asiakkaille monenlaista osaamista. Toimimme pääasiassa Lahdessa ja lähiympäristössä, mutta erityisesti digitaalisia palveluita voimme tarjota laajemmin. Toimistomme on Kaupunkikylän hanketilassa osoitteessa Hollolankatu 1, Lahti.

Osuuskunnan kautta saat apua remontti- ja siivoustöihin sekä muuttoihin. Tarjoamme myös apua kiinteistön kunnossapitotehtäviin, kuten kesämökin kausityöt tai kotipihan suunnittelu- ja hoitotyöt. Työ on yksityishenkilöille kotitalousvähennyskelpoista. Tarjoamme myös tietotekniikkapalveluita, käännöstöitä sekä tulkkausta. Voit myös tiedustella etnisen keittiön catering -palveluita (esim. turkkilainen ja kiinalainen ruoka) tai mittatilaus- ja korjausompelutöitä.

Toimintojen yhdistäminen mahdollistaa varsin laajojenkin kokonaisuuksien hoitamisen, kuten kiinteistöjen tyhjennysmuutot, siivoukset ja remontoinnit. Autamme organisaatioiden some-viestinnän suunnittelussa ja alustojen toteutuksessa sekä yrityksen ilmastovastuullisuusstrategian suunnittelussa.

Arvojamme ovat yhteisöllisyys ja avoimuus. Pyrimme myös kaikissa toimissamme ympäristöystävällisyyteen, mm. siivouspesuaineemme ovat ekologisia. Osuuskunnan palkkaus on vähintään alan työehtosopimuksen mukainen.

Yhteystiedot:
044 772 2848 tai 044 703 6228